close

 

以太陽和月亮都掛在天空,每天相見, 卻無法在一起, 比喻在不對的時間遇見對的人的無奈

(MV 是精美夢幻的12星象圖, 那時候人與神一起居住,  正義女神 Astraea 用秤子掌管...被鎖掉了)

Star Sky 星空

Two Steps From Hell 離地獄二步

Album Battlecry

 

(Instrumental)

 

[Verse I]

Here we are 我們在這裡

Riding the sky 馳騁於天空

Painting the night with the sun 用太陽彩繪黑夜

You and I 你和我

Mirrors of night 夜的鏡子

Twin flames of fire 雙生的火炬

Lit in another time and place在不同的時間空間發亮

 

I knew your name 我知道你的名子

I knew your face 我熟悉你的面容

Your love and grace 你的愛與恩典

Past and present now embrace 過去與現在正擁抱在一齊

Worlds collide in inner space 世界在內宇宙互相撞擊

Unstoppable, the song we play 無法停止, 我們唱這首歌

 

[Chorus]

Burn the page for me 為我燒掉這頁

I cannot erase the time of sleep 我無法抹去我睡覺的這段時間

I cannot be loved so set me free 我無法被愛, 所以讓我自由

I cannot deliver your love or caress your soul so 我無法與你相愛或撫慰你的靈魂, 所以

Turn that page for me 為我翻到下一頁

I cannot embrace the touch that you give 我無法擁抱你給我的感動

I cannot find solace in your words 我無法由你的言語得到慰藉

I cannot deliver you your love 我無法回饋你, 你的愛

Or caress your soul 或撫慰你的靈魂

 

(Instrumental)

 

[Verse 2]

Age to age 年復一年(世紀復世紀)

I feel the cold 我打了寒顫

Memory of future dreams 未來夢想的記憶

You and I 你和我

Riding the sky 馳騁於天空

Keeping the fire bright 保持火炬的明亮

From another time and place 由不同的的時間空間

 

I know your name 我知道你的名子

I know your face 我熟悉你的面孔

Your touch and grace 你的撫摸和恩典

All of time cannot erase 從來無法被抹滅

What our hearts remember stays 甚麼是我們的心記得珍藏的

Forever on a song we play 永遠在一首歌上,那是我們所唱的

[Chorus]

(Instrumental)

 

 

 

 









    離婚見證人板橋離婚證人三重離婚證人蘆洲離婚證人中和離婚證人新莊離婚證人







    新店離婚證人三重離婚證人中和離婚證人蘆洲離婚證人
    arrow
    arrow
      全站熱搜